Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Personal Assistant


Functie

Waar kom je terecht?

In een supertof en hecht familiebedrijf! Je wordt de rechterhand en vertrouwenspersoon van de CEO van Van Mossel Belux. Jullie zijn niet zomaar een team; samen zijn jullie een onverslaanbaar duo, gedreven door vertrouwen, discretie en topprofessionaliteit.

Jouw werkdag

  • Jouw dag begint met het beheren van de agenda van de CEO.
  • Vervolgens ondersteun je hem bij uitvoerende en administratieve taken (bv. notuleren, nazicht en voorbereiding van documenten ter ondertekening, mandaattoekenningen, etc.).
  • Maar daar stopt het zeker niet! Als een ultieme organisator plan je ook bezoeken in, verzorg je het onthaal van gasten met een glimlach en bereid je meetings voor (bv. presentaties klaarzetten, print outs maken/bundelen, etc.).
  • Daarnaast verzamel en bundel je eveneens heel wat informatie (bv. overnamevoorstellen, achtergrondinformatie, meetingverslagen, etc.).
  • Je staat verder ook in voor de correspondentie via e-mail en telefoon. Jij bent dé stem van het bedrijf die altijd professioneel en vriendelijk blijft.
  • Soms vergezel je de CEO naar evenementen of ben je zijn chauffeur in geval van langere verplaatsingen (indien nodig met hotelovernachting).

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je hebt al heel wat kilometers op de teller in een vergelijkbare functie: minimum 5 jaar ervaring is een vereiste.
  • Een Bachelor of Master? Dat heb jij in de pocket!
  • Timemanagement is zeker één van je vele sterke punten.
  • Discreet, empathisch, communicatief en integer zijn geen buzzwoorden voor jou; het beschrijft gewoon wie je bent.
  • De wereld van computerprogramma’s, zoals het MS-office pakket, heeft voor jou geen geheimen.
  • Je bent een talenknobbel in hart en nieren! Tu peux communiquer perfect mondeling en schriftelijk in Dutch, French and English.
  • Jouw omgeving omschrijft je als iemand met een serieuze hands-on mentaliteit die geen problemen uit de weg gaat.
  • Stress is een vreemd woord voor jou. Je blijft altijd kalm en weet perfect hoe je prioriteiten moet stellen.
  • Je hebt een rijbewijs B.
  • Flexibiliteit is jouw middelste naam. Je krijgt flexibele uren, maar in tegenstelling tot Dolly Parton heb je geen 9-to-5 mentaliteit. Je bent steeds bereid om aanwezig te zijn als de CEO aanwezig is.
  • Je bent tot slot een administratief(ve) kampioen(e).
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren

Aanbod

Welke troeven krijg je in ruil?

  • Een uitdagende en gevarieerde job in een bedrijf dat continu groeit & marktleider is.
  • Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen, zoals een hospitalisatieverzekering van DKV (voor alle inwonende gezinsleden), groepsverzekering, maaltijdcheques van €8, ecocheques, bedrijfswagen met tankkaart, laptop en GSM.
  • 28 verlofdagen , ondanks je werkweek van 38 uren.
  • Een warme en collegiale werksfeer : reken maar op leuke koffiebabbels en personeelsfeesten! Wil je een glimp opvangen van hoe knallend onze personeelsfeesten zijn? Bekijk dan zeker de video hieronder:

  • Een open en eerlijke werkomgeving .

Solliciteren